グループの賃貸住宅物件管理を行う株式会社ミニテック

Minitech corporation, which manages rental housing properties for the minimini Group.

グループの賃貸住宅物件管理を行う株式会社ミニテック

グループの賃貸住宅物件管理を行う株式会社ミニテック

ご入居者様 故障・修繕のお問い合わせ

Tenants - Inquiries about Malfunctions and Repairs

下記フォームからお送りください。

【ご注意】

お問い合わせ頂くにあたり、下記の注意事項をお読み下さい。

  • 営業時間外と水曜定休日の緊急を要する、建物、設備のトラブルは下記へ。
    (停電・非常ベルの鳴動・排水のつまり・断水・水漏れ・給湯器の故障・ガスが出ないなど【鍵の紛失については、対象外になります。】)

    不具合の原因が入居者様の故意や過失によるものであった場合には、出動費及び修理費・技術料、部品代などの費用については、入居者様の負担となります。

  • 【愛知・岐阜・三重・静岡】
    愛知・岐阜・三重・静岡(浜松支店・静岡支店)
    電話番号:0120-49-3209
    富士営業所
    電話番号:0120-600-907
    対応時間:18:00~10:00

    【東京・神奈川・千葉・埼玉・栃木・群馬・宮城・長野】
    電話番号:0120-399-800
    対応時間:18:00~10:00

  • 回答につきましてはメールでの返信を原則とさせて頂きますので、お間違えない様ご入力下さい。
    また、お問い合わせの内容によっては、電話等メール以外の方法でご連絡させて頂く場合もございます。
  • 土曜・日曜・祝日・年末年始(12月28日~翌年1月4日)はメールは自動受信いたしますが、メールの開封並びに回答は翌営業日以降となります。
    また17時以降に送信された場合についても、同様となりますのでご了承願います。
  • 年末年始、繁忙期や混雑状況によって最大で1週間程度お時間を頂戴する場合もございます。
  • メールフォームは、当社が正式に提携または認可した外部サービスである「QuboREQUEST」を使用しています。フォームに入力された情報は、req.qubo.jpのドメインから送信されます。

Please send your inquiry using the form below.

[Notes]

Please read the following notes before sending your inquiry.

  • Please contact the following for urgent building and equipment problems after business hours and on Wednesdays when the office is closed.
    (Power outage, ringing of emergency bell, drainage problems, water cutoff, water leaks, water heater failure, no gas, etc. [Does not include lost keys])

    *If the cause of the malfunction is due to intentional or negligent acts by the tenant, the tenant will be responsible for the cost including dispatch expenses, repair expenses, technical costs, and replacement parts.

  • [Aichi, Gifu, Mie, Shizuoka]
    Aichi, Gifu, Mie, Shizuoka (Hamamatsu Branch, Shizuoka Branch)
    Phone number: 0120-49-3209
    Fuji Sales Office
    Phone number: 0120-600-907
    Hours: 6:00 P.M. - 10:00 A.M.

    [Tokyo, Kanagawa, Chiba, Saitama, Tochigi, Gunma, Miyagi, Nagano]
    Phone number: 0120-399-800
    Hours: 6:00 P.M. - 10:00 A.M.

  • We respond to inquiries by email in principle, so please ensure you enter your email address correctly.
    We may contact you by phone or means other than email depending on the nature of your inquiry.
  • We automatically receive emails on Saturdays, Sundays, national holidays, and during the year-end and New Year holidays (December 28 to January 4), but we will not be able to open or respond to emails until the next business day or later.
    This also applies to emails sent after 5:00 P.M.
  • It may take up to one week to respond during the year-end and New Year holidays, peak season, and other busy periods.
  • The email form uses QuboREQUEST, an external service that we have officially partnered with and authorized. Information entered in the form will be sent from the req.qubo.jp domain.