グループの賃貸住宅物件管理を行う株式会社ミニテック

Minitech corporation, which manages rental housing properties for the minimini Group.

集团的进行租赁住宅房屋管理的minitech股份有限公司

그룹의 임대주택 물건을 관리하는 주식회사 minitech

プライバシーポリシー

当社は、お取引に伴いお客様の個人情報をいただいております。これは、お取引に伴い入手するお客様の個人情報の保護とお取扱いにつきまして、個人情報保護法の規定に従いご説明するものです。

基本方針

当社は、個人情報保護に関する法令を遵守し、役員はじめ全ての従業員が、取扱う個人情報の重要性を認識するとともに、適正な取扱いと保護に努めます。また、継続的に見直しを実施して、個人情報保護の一層の改善・向上に努めて参ります。

ミニテックのWebサイト・アプリにおける個人情報の取り扱いポリシー

ミニテックのWebサイト・アプリ(以下、当社Webサイトとします) では、個人情報の保護に関して、ご利用される方々が安心していただけるよう、個人情報の取り扱いに以下のとおりポリシーを定めています。
※ミニテックのアプリとは、ミニテックオーナーアプリを指します。
※当社webサイトとは次のドメインとそのサブドメインを指します。minitech.co.jp

個人情報の取り扱いについて

1.個人情報の取得、利用、提供

お客様の個人情報の取得は、適正な手段によって行うとともに、利用目的の公表・通知・明示等を行い、ご本人の同意なく、利用目的の範囲を超えた個人情報のお取扱いはいたしません。また、個人情報を第三者に提供・開示等する場合は、法令の定める手続きに則って行います。

2.当社が取扱う個人情報

当社は、賃貸物件の入居(使用)希望者様・入居者(使用者)様・連帯保証人様・入居者家族様・同居人様、売買物件の申込者様・購入者様、管理やサブリースもしくは媒介の委託を受けた不動産の所有者その他権利者様(以下、総称して「お客様」といいます)の個人情報を有しています。
また、当社Webサイトをご利用される方の氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、シミュレーション入力内容および結果、ウェブ閲覧履歴、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報を有しています。

3.個人情報の利用目的

お客様の個人情報は、以下の目的のために利用します。

  • 不動産の仲介、売買、賃貸、管理、建築請負等の取引に関する契約の履行及びその他附帯する業務のため。
  • 物件のご紹介、お申込の結果等の連絡、信販会社・保証会社へ与信調査、賃貸借契約、連帯保証契約、賃料等の集金、管理委託契約・サブリース原契約・媒介契約の締結、履行、及び契約管理、契約後の管理・アフターサービス等の実施のため。
  • 賃貸物件の募集、契約申込から解約精算及びその後の管理までに係わる一連の管理業務及びその他附帯する業務のため。
  • 損害保険の媒介・代理業務のため。
  • 当社が扱う他の不動産及びサービスまたは公共利用の紹介並びにお客様にとって有用と思われる当社提携先の商品・サービス等の紹介、またアンケート等の発送のため。
  • クッキー・アクセス解析等を利用し当社Webサイトを利用される方のサービス利用記録の集計、分析を行い、個人が識別・特定できないように加工した統計資料を作成し、新規・既存サービスの開発・改善等の業務の遂行、セキュリティ保全のために利用、処理することがあります。また、統計資料を業務提携先等に提供することがあります。
    ※ブラウザの設定変更をすることにより、クッキー等は停止することができます。
  • 上記1~5の利用目的の達成に必要な範囲で、第三者へ提供するため。

4.個人情報の第三者への開示・提供

お客様の個人情報は、法令の規定に基づく場合のほか、上記利用目的の達成に必要な範囲内で、第三者に開示・提供されます。

  • 提供する項目
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。
  • 開示・提供方法
    書面、郵便物、電話、ファックス、インターネット、電子メール、広告媒体等。
  • 提供の停止
    お客様ご本人からの申し出により、相手方への提供は停止します。なおその場合、当社によるサービスの低下、サービスの提供の停止、契約履行上・管理上の支障等が出る場合があります。

5.個人情報の共同利用

当社は、下記グループ会社との間で個人データを共同利用します。

  • 共同して利用する者の範囲
    株式会社ミニミニ、その他グループ各社。主なグループ各社の事業内容その他詳細については、ホームページをご覧ください。→http://minimini.jp
  • 利用目的
    上記3記載の個人情報の利用目的と同様。
  • 共同利用する個人情報の項目
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。

6.個人情報の保護対策

  • 当社の従業員に対して個人情報保護のための教育を行い、お客様の個人情報を厳重に管理いたします。
  • 当社が保有するデータベースシステムについては、必要なセキュリティ対策を講じます。
  • ホームページのお問い合せからの個人情報取得経路は、SSL暗号化通信により保護されています。

7.個人情報取扱いの外部委託

当社が保有する個人情報の取扱いについて、利用目的の範囲内で外部委託する場合があります。その場合には、個人情報の保護に十分な措置を講じている者を選定し、委託先に対して必要かつ適切な管理・監督を行います。

8.クッキー(Cookie)について

ミニミニグループでは、一部のコンテンツについてクッキー(Cookie)を利用しています。クッキーとは、サイトにアクセスした際にブラウザに保存される情報です。このクッキーには、氏名やメールアドレス等の個人情報は含まれません。
クッキー等を利用し、ミニミニグループ内のコンテンツを利用される方のサービス利用記録の集計・分析を行い、新規サービスの開発等の業務の遂行のために利用・処理することがあります。また、統計資料を業務提携先等に提供することがあります。
ブラウザの設定により、クッキーを使用しないようにすることも可能です。(ご利用のブラウザの設定をご確認ください)

9.アクセス解析について

当社Webサイトでは、サービス向上のために Googleによるアクセス解析ツール「Google アナリティクス」を使用しています。Google アナリティクスは、クッキーを使用してユーザーの訪問データ(IPアドレス、訪問したページ、滞在時間、使用デバイスなど)を収集・分析します。
この機能はクッキーを無効にすることで収集を拒否することが出来ますので、お使いのブラウザの設定をご確認ください。詳細については Google プライバシーポリシー および Google 利用規約 をご覧ください。
Google アナリティクス利用規約
https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/jp/
Googleのプライバシーポリシー
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
Analyticsオプトアウトアドオン
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ja

10.開示・訂正・利用停止等の申し立て(開示請求等)

開示・訂正・利用停止等の申し立て(開示請求等)お客様自身の保有個人データについて、開示・訂正・利用停止等のご請求、その他個人情報に関するお問合せは、下記の受付窓口に電話または郵便・電子メールでお申し出ください。開示請求等に際しましては、ご請求がお客様ご本人からであることの確認手続き、該当保有個人データの抽出及びこれに伴う適切なご説明の準備には、一定の日数を要することを予めご了承ください。なお、一部または全部を利用停止等や第三者への提供停止した場合、当社によるサービスの低下、サービスの提供の停止、契約履行上・管理上の支障が出る場合がありますので、ご理解とご協力をお願い申し上げます。 万一、当社よりご請求に応じられない合理的な理由がある場合には、その旨をご説明申し上げます。

個人情報に関するお問い合せ受付窓口

株式会社ミニテック 中部本部
住所: 〒460-0003
愛知県名古屋市中区錦3丁目16番27号
電話: 052-971-0087
受付時間 平日(月~土)9:00~18:00

手数料

1回の請求ごとに2,000円(別途消費税)

その他

開示請求等に関する受付手続の詳細は、お申し出いただいた際にご案内申し上げます。当社は、以上の方針について適宜見直しを行い、改訂することがあります。本方針及びその変更などの情報は、当社ホームページにおいて公表して参ります。

(平成23年1月6日 改定)

Privacy Policy

We receive personal information from customers in the course of our business transactions. This is an explanation of how we protect and handle the personal information we receive in the course of our business transactions in accordance with the provisions of the Act on the Protection of Personal Information.

Basic Policy

We comply with laws and regulations regarding the protection of personal information. All of our employees, including officers, recognize the importance of the personal information we handle, and strive to handle and protect it appropriately. In addition, we will continuously review our privacy policy to further improve and enhance our protection of personal information.

Policy for the Handling of Personal Information on the Minitech Website and App

We have established the following policy regarding the handling of personal information on minitech's website and app (hereinafter referred to as “our website”) to ensure users feel secure about the protection of their personal information.
*Minitech's app refers to the Minitech Owner App.
*Our website refers to the following domain and its subdomains: minitech.co.jp

About Handling of Personal Information

1. Acquisition, use, and provision of personal information

We acquire the personal information of customers by appropriate means, publicly announce, notify, or clearly state the purpose of use, and do not handle personal information beyond the scope of the purpose of use without the consent of the person concerned. In addition, when we provide or disclose personal information to third parties, we do so in accordance with the procedures prescribed by law.

2. Personal information handled by our company

We possess the personal information of prospective tenants (users), tenants (users), guarantors, and the families and roommates of tenants for rental properties; applicants and purchasers of properties for sale; and owners and other right holders of real estates entrusted to us for management, subleasing, or brokerage (hereinafter collectively referred to as “customers”).
また、当社Webサイトをご利用される方の氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、シミュレーション入力内容および結果、ウェブ閲覧履歴、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報を有しています。

3. Purpose of use of personal information

The personal information of customers is used for the following purposes.

  1. To execute contracts related to agency, sales and purchase, rental, management, construction contracting, and other real estate transactions, as well as other incidental operations.
  2. To introduce properties, communicate the results of applications, etc., conduct credit checks for credit and guarantee companies, lease contracts, joint guarantee contracts, collect rents, etc., conclude and execute management consignment contracts, subleasing contracts, and brokerage contracts, and carry out contract management, post-contract management, after-sales services, etc
  3. To perform a series of management operations related to the solicitation of rental properties, contract applications, cancellation settlements, and subsequent management, as well as other incidental operations.
  4. To act as a broker or agent for non-life insurance
  5. To introduce other real estate, services, or public use handled by our company, as well as products and services of our business partners that may be useful to our customers, and to send out questionnaires, etc
  6. We may use cookies, access analytics, etc. to aggregate and analyze service usage records of visitors to our website, create statistical data processed to prevent the identification or specification of individuals, and use and process this data for performing operations such as developing and improving new and existing services, as well as for security maintenance. We may also provide such statistical data to business partners and other entities.
    *You can disable cookies, etc. by changing your browser settings.
  7. (6) To provide personal information to third parties to the extent necessary to achieve the purposes of use described in (1) through (5) above.

4. Disclosure and provision of personal information to third parties

In addition to cases in which it is required by law, the personal information of customers is disclosed or provided to third parties to the extent necessary to achieve the purposes of use described above.

  1. Information provided
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。
  2. Disclosure/provision method
    In writing, by mail, telephone, fax, Internet, email, advertising media, etc.
  3. Termination of provision
    The provision of personal information to third parties will be terminated upon the customer's request. In such cases, there may be instances in which our services are degraded, service provision is suspended, or there are impediments to contract execution or management, among other issues.

5.Joint use of personal information

We jointly use personal data with the following minimini Group companies

  1. Scope of joint users
    Minimini Corporation and other minimini Group companies. Please refer to the following website for the business activities and other details of major minimini Group companies →http://minimini.jp
  2. Purpose of use
    Same as the purpose of use of personal information described in 3. above.
  3. Personal information to be jointly used
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。

6. Measures to protect personal information

  1. Our employees are trained to protect personal information, and strictly manage the personal information of customers.
  2. We take the necessary security measures for our database system.
  3. The route for obtaining personal information from inquiries on our website is protected by SSL encrypted communication.

7.Outsourcing of the handling of personal information

The handling of personal information held by our company may be outsourced within the scope of the purpose of use. In such cases, we select a party that has taken sufficient measures to protect personal information, and we manage and supervise the outsourced party as necessary and appropriate.

8.Cookies

The minimini Group uses cookies for certain content. Cookies are information stored in your browser when you access a website. These cookies do not contain personal information such as names or email addresses.
We may use cookies, etc. to aggregate and analyze service usage records of visitors using content within the minimini Group, and use and process this information for performing operations such as developing new services. We may also provide such statistical data to business partners and other entities.
You can disable cookies through your browser settings. (Please check your browser settings.)

9.Access Analytics

Our website uses Google Analytics, an access analytics tool provided by Google, to improve our services. Google Analytics uses cookies to collect and analyze user visit data (IP address, pages visited, time spent, device used, etc.).
You can refuse data collection by disabling cookies, so please check your browser settings. For details, please refer to Google's Privacy Policy and Google Terms of Service. Google Analytics Terms of Service
https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/jp/
Google Privacy Policy
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
Analytics Opt-out Add-on
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ja

10.Requests for disclosure, correction, discontinuation of use, etc. (Request for disclosure, etc.)

For requests for disclosure, correction, discontinuation of use, etc. of a customer's own retained personal data, or other inquiries concerning personal information, please contact the following reception desk by telephone, mail, or email. Please note that it may take a certain number of days to confirm that the request for disclosure, etc. is made by the customer themselves, to extract the relevant retained personal data, and to prepare an appropriate explanation in connection with said request. Please understand that if we discontinue the use or provision to a third party of part or all of your personal information, our services may be degraded, our service provision may be suspended, or there may be impediments to contract execution or management. In the event that we have a rational reason for not being able to respond to your request, we will provide an explanation to that effect.

Reception desk for inquiries regarding personal information

Chubu Head Office of minitech corporation
Address: 460-0003
3-16-27 Nishiki, Naka Ward, Nagoya City, Aichi Prefecture
Phone number: 052-971-0087
Reception hours: Monday to Saturday, 9:00 A.M. - 6:00 P.M.

Fee

2,000 yen per request (not including consumption tax)

Other

Details of the procedures for receiving requests for disclosure, etc. will be provided upon request. We may review and revise the above policy as necessary. We will disclose information regarding this policy and any changes made to it on our website.

(Revised January 6, 2011)

隐私政策

本公司在交易时会获取顾客的个人信息。以下内容是根据《个人信息保护法》的规定,针对交易时所获取顾客个人信息的保护与处理方式进行的说明。

基本方针

本公司遵守个人信息保护相关法律法规,包括董事在内的所有员工均认识到所处理的个人信息的重要性,同时致力于进行妥善处理与保护。此外,我们还将持续实施评估,努力改进并加强个人信息保护。

minitech网站/应用程序的个人信息处理政策

为了确保各位用户能够放心使用minitech的网站/应用程序(以下统称“我公司网站”),我们针对个人信息保护制定了以下个人信息处理政策。
※minitech的应用程序是指minitech房东应用程序。
※我公司网站是指以下域名及其子域名。minitech.co.jp

关于个人信息保护

1.个人信息的获取、使用与提供

我们通过正当方式获取顾客的个人信息,同时对使用目的进行公布、通知或明确告知等,未经顾客本人同意,不会超出使用目的范围使用个人信息。此外,向第三方提供或披露个人信息时,将按照法律法规规定的程序进行。

2.本公司处理的个人信息

本公司持有以下人士的个人信息:有意入住(使用)租赁房屋者、住户(使用者)、连带担保人、住户家属、同住人、买卖房屋申请人或购买人、委托本公司管理、包租或提供居间服务的房地产所有人及其他权利人(以下总称为“顾客”)。
また、当社Webサイトをご利用される方の氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、シミュレーション入力内容および結果、ウェブ閲覧履歴、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報を有しています。

3.个人信息的使用目的

顾客的个人信息将用于以下目的。

  • 履行房地产的中介、买卖、租赁、管理、建筑承包等交易相关的合同,以及开展其他附带业务。
  • 介绍房源,通知申请结果等,提供给信贷公司与担保公司进行信用调查,签订租赁合同,签订连带担保合同,收取租金等,签订及履行管理委托合同、包租主合同或居间合同,以及实施合同管理、签约后的管理、售后服务等。
  • 租赁房屋招租,从签约申请、解约结算到后续管理的一系列管理业务及其他附带业务。
  • 损失保险的居间服务、代理业务。
  • 介绍本公司经营的其他房地产与服务或公共服务,介绍对顾客有用的本公司合作方的商品和服务,以及发送问卷等资料。
  • 我们可能会使用Cookie和访问分析等方式,对使用我公司网站的用户的服务使用记录进行汇总与分析,制作经过加工无法识别个人身份的统计资料,执行新服务或现有服务的开发或改进等业务,并出于安全防护目的对其进行利用或处理。此外,我们可能会向业务合作单位等提供统计资料。
    ※您可以通过更改浏览器设置来禁用Cookie等。
  • 在达成上述1~5所示使用目的所需范围内提供给第三方。

4.向第三方披露或提供个人信息

除基于法律法规规定的情况外,顾客的个人信息将在达成上述使用目的所需范围内向第三方披露或提供。

  • 提供的项目
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。
  • 披露、提供方法
    书面、邮寄、电话、传真、互联网、电子邮件、广告媒介等。
  • 停止提供
    如果顾客本人提出要求,我们将停止向第三方提供。但结果可能导致本公司服务质量下降、停止提供服务,或在合同履行或管理方面产生影响等。

5.个人信息的共同使用

本公司与下列集团公司共同使用个人信息数据。

  • 共同使用者的范围
    minimini股份有限公司、其他各集团公司。主要集团公司的事业内容及其他详情请查看官网。→http://minimini.jp
  • 使用目的
    与上述3所示个人信息使用目的相同。
  • 共同使用的个人信息项目
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。

6.个人信息保护措施

  • 本公司对本公司员工实施个人信息保护教育,并严格管理顾客的个人信息。
  • 本公司对所持有的数据库系统采取必要的安全措施。
  • 从官网的咨询页面获取个人信息的路径通过SSL加密通信进行保护。

7.个人信息处理的外部委托

本公司可能将持有的个人信息在使用目的范围内委托给外部机构处理。此时,我们将选择对个人信息保护采取了充分措施的受托方,并对其进行必要且适当的管理与监督。

关于Cookie

minimini集团在部分内容中使用了Cookie。Cookie是指访问网站时被保存在浏览器中的信息。此Cookie中不包含姓名或电子邮件地址等个人信息。 我们可能会使用Cookie等,对使用minimini集团内部内容的用户的服务使用记录进行汇总与分析,并为执行新服务开发等业务而对其进行利用或处理。此外,我们可能会向业务合作单位等提供统计资料。 您也可以通过浏览器设置选择不使用Cookie。(请查看您所使用浏览器的设置)

9.关于访问分析

为了提高服务质量,我公司网站使用了Google的访问分析工具“Google Analytics”。Google Analytics 将使用Cookie收集并分析用户的访问数据(IP地址、所访问的页面、停留时间、所使用的设备等)。
您可通过禁用Cookie来拒绝本功能收集信息,请查看您所使用浏览器的设置。详情请查看Google的隐私权政策和 Google Analytics(分析)服务条款。 Google Analytics(分析)服务条款
https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/jp/
Google的隐私权政策
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
“停用Google Analytics(分析)”浏览器插件
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ja

10.披露、更正、停止使用等的申请(披露要求等)

披露、更正、停止使用等的申请(披露申请等) 申请披露、更正、停止使用本公司持有的顾客自身的个人信息数据,或咨询其他个人信息相关事宜,请致电或以邮寄、电子邮件的方式联系以下受理窗口。针对顾客进行的披露申请等,确认该申请是由顾客本人提出、提取本公司持有的相关个人信息数据以及为进行适当说明做准备需要一定天数,敬请谅解。此外,停止使用部分或全部信息或停止提供给第三方时,结果可能导致本公司服务质量下降、停止提供服务,或在合同履行或管理方面产生影响,敬请理解与配合。 本公司有合理理由无法回应顾客的申请时,将向顾客说明该情况。

个人信息相关咨询受理窗口

minitech股份有限公司 中部总部
地址: 〒460-0003
邮编460-0003,爱知县名古屋市中区锦3丁目16番27号
电话:052-971-0087
受理时间 周一~周六 9:00~18:00

手续费

每次申请2,000日元(另需缴纳消费税)

其他

披露申请等相关受理手续详情将在顾客提出申请时进行说明。本公司可能针对以上方针适当进行重新评估,并进行修订。本方针及其变更等相关信息将在本公司官网公布。

(2011年1月6日 修订)

개인정보 보호정책

당사는 거래 시에 고객님의 개인정보를 받고 있습니다. 아래는 거래 시에 입수하는 고객님의 개인정보의 보호와 취급에 대하여 개인정보 보호법 규정에 따른 설명입니다.

기본 방침

당사는 개인정보 보호에 관한 법령을 준수하며 임원을 비롯하여 전 직원이 취급하는 개인정보의 중요성을 인식함과 더불어 적절한 취급과 보호에 힘쓰고 있습니다. 또한 계속적인 재검토를 실시하여 개인정보 보호를 한층 더 개선·향상시키도록 노력하겠습니다.

minitech의 웹사이트 및 앱의 개인정보 취급에 관한 보호정책

minitech의 웹사이트 및 앱(이하 당사 웹사이트라고 합니다)에서는 개인정보 보호와 관련하여 고객님들이 안심하고 이용하실 수 있도록 개인정보의 취급에 관하여 다음과 같은 보호정책을 수립하고 있습니다.
※minitech의 앱이란, ‍minitech 집주인 앱을 말합니다.
※당사 웹사이트란, 아래의 도메인 및 관련 서브도메인을 말합니다. minitech.co.jp

개인정보 취급에 대하여

1. 개인정보 취득, 이용, 제공

고객님의 개인정보 취득은 적절한 수단에 따라 이루어짐과 더불어 이용 목적을 공표·통지·명시하며, 본인 동의 없이 이용 목적의 범위를 넘어선 개인정보 취급은 하지 않습니다. 또한 개인정보를 제3자에게 제공·공개 등을 할 경우에는 법령에 정해진 절차에 따라 하고 있습니다.

2. 당사가 취급하는 개인정보

당사는 임대 물건의 입주(사용) 희망자 분·입주자(사용자) 분·연대보증인 분·입주자 가족 분·동거인 분, 매매 물건 신청자 분·구매자 분, 관리와 서브리스 또는 매개 업체의 위탁을 받은 부동산 소유자 기타 권리자 분(이하 총칭하여 ‘고객님’이라고 합니다)의 개인정보를 보유하고 있습니다.
また、当社Webサイトをご利用される方の氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、シミュレーション入力内容および結果、ウェブ閲覧履歴、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報を有しています。

3. 개인정보 이용 목적

고객님의 개인정보는 이하의 목적을 위해 이용합니다.

  • 부동산 중개, 매매, 임대, 관리, 건축 청부 등의 거래에 관한 계약의 이행 및 기타 부대되는 업무.
  • 물건 소개, 신청 결과 등의 연락, 신판회사·보증회사에 여신 조사, 임대차 계약, 연대보증 계약, 임대료 등의 집금, 관리 위탁 계약·서브리스 원(原) 계약·매개 계약의 체결, 이행 및 계약 관리, 계약 후의 관리, 애프터서비스 등의 실시.
  • 임대 물건 모집, 계약 신청부터 해약 정산 및 그 후의 관리까지 관련한 일련의 관리 업무 및 기타 부대되는 업무.
  • 손해보험의 매개·대리 업무.
  • 당사가 취급하는 다른 부동산 및 서비스 또는 공공 이용의 소개와 고객님에게 유용하다고 생각되는 당사 제휴업체의 상품·서비스 등의 소개, 또한 앙케트 등의 발송.
  • 쿠키 및 액세스 분석 등을 이용하여 당사 웹사이트를 이용하시는 고객님의 서비스 이용 기록을 집계 및 분석하고, 개인을 식별 및 특정할 수 없도록 가공한 통계 자료를 작성하여 신규 및 기존 서비스의 개발, 개선 등의 업무 수행, 보안 유지를 위한 이용 및 처리를 할 수 있습니다. 또한, 통계 자료를 업무 제휴처 등에 제공할 수 있습니다.
    ※브라우저의 설정 변경을 통해 쿠키 등의 사용을 중지할 수 있습니다.
  • 위 1~5의 이용 목적 달성에 필요한 범위에서 제3자에게 제공.

4.개인정보를 제3자에게 공개·제공

고객님의 개인정보는 법령의 규정에 기초하는 경우 외에 위의 이용 목적 달성에 필요한 범위 내에서 제3자에게 공개·제공됩니다.

  • 제공하는 항목
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、電子メールアドレス、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。
  • 공개·제공 방법
    서면, 우편물, 전화, 팩스, 인터넷, 이메일, 광고 매체 등.
  • 제공 정지
    고객님 본인의 요청에 따라 상대방에 제공을 정지합니다. 또한 이 경우, 당사의 서비스 저하, 서비스 제공 정지, 계약 이행상·관리상의 지장 등이 있을 수 있습니다.

5.개인정보의 공동 이용

당사는 아래 그룹 회사 사이에서 개인 데이터를 공동으로 이용합니다.。

  • 공동으로 이용하는 자의 범위
    주식회사 minimini, 그 외 그룹 각 회사. 주요 그룹 각 회사의 사업 내용 및 기타 자세한 사항은 홈페이지를 참조하시기 바랍니다. →http://minimini.jp
  • 이용 목적
    위 3에 기재한 개인정보 이용 목적과 동일함.
  • 共同利用する個人情報の項目
    氏名、性別、生年月日、住所、電話番号、お問い合わせ内容、ウェブ閲覧履歴、シミュレーションの入力内容および結果、各種アクセス解析データやエラーログ、その他ご利用される方の固有の情報にてお客様個人を特定することのできる情報等、その他上記利用目的の達成に必要な範囲の項目。

6.개인정보 보호정책

  • 당사의 직원에게 개인정보 보호를 위한 교육을 실시하며, 고객님의 개인정보를 엄중히 관리하고 있습니다.
  • 당사가 보유하는 데이터베이스 시스템에 대해서는 필요한 보안 대책을 강구합니다.
  • 홈페이지의 문의양식을 통한 개인정보 취득 경로는 SSL 암호화통신에 의해 보호되고 있습니다.

7.개인정보 취급의 외부 위탁

당사가 보유하는 개인정보 취급에 대하여 이용 목적 범위 내에서 외부 위탁을 하는 경우가 있습니다. 이 경우, 개인정보 보호에 충분한 조치를 강구하고 있는 자를 선정하여 위탁처에 대해 필요하며 적절한 관리·감독을 실시합니다.

8.쿠키(Cookie)에 대하여

minimini그룹에서는 일부 콘텐츠에서 쿠키(Cookie)를 이용합니다. 쿠키란, 사이트에 접속했을 때 브라우저에 저장되는 정보를 말합니다. 쿠키에는 성명 및 이메일 주소 등의 개인정보를 포함하지 않습니다.
쿠키 등을 이용하여 minimini그룹의 콘텐츠를 이용하시는 고객님의 서비스 이용 기록을 집계 및 분석하고, 신규 서비스 개발 등의 업무 수행을 위해 이용 및 처리할 수 있습니다. 또한, 통계 자료를 업무 제휴처 등에 제공할 수 있습니다.
브라우저 설정을 통해 쿠키를 사용하지 않도록 변경할 수도 있습니다. (이용하시는 브라우저의 설정을 확인해 주십시오)

9.액세스 분석에 대하여

당사 웹사이트에서는 서비스 향상을 위해 Google의 액세스 분석 도구 ‘Google 애널리틱스’ 를 사용합니다. Google 애널리틱스는 쿠키를 사용하여 사용자의 방문 데이터(IP 주소, 방문한 페이지, 체류 시간, 사용 디바이스 등)를 수집 및 분석합니다. 본 기능은 쿠키의 비활성화를 통해 수집을 거부할 수 있으므로 사용하시는 브라우저의 설정을 확인해 주십시오. 자세한 내용은 Google 개인정보처리방침 및 Google 애널리틱스 서비스 약관을 참조하시기 바랍니다.
Google 애널리틱스 서비스 약관 https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/jp/
Googleのプライバシーポリシー
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
Analyticsオプトアウトアドオン
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ja

10.공개·정정·이용 정지 등에 대한 신청(공개 청구 등)

공개·정정·이용 정지 등의 신청(공개 청구 등), 고객님 자신이 보유한 개인 데이터에 대하여 공개·정정·이용 정지 등의 청구, 기타 개인정보에 관한 문의는 아래 접수 창구로 전화 또는 우편·이메일로 해주시기 바랍니다. 공개 청구 등을 하실 때는 청구를 고객님 본인이 하시는 것인지 확인하는 절차, 해당 보유 개인 데이터의 추출 및 그에 따른 적절한 설명을 준비하는 데 소정의 일자가 필요하므로 미리 양해 부탁드립니다. 또한 일부 또는 전부에 대한 이용 정지 등을 하거나 제3자에 대한 제공을 정지한 경우, 당사의 서비스 저하, 서비스 제공 정지, 계약 이행상·관리상의 지장이 있을 수 있으므로 이해와 협력을 부탁드립니다. 만일 당사에서 청구에 응하지 않는 합리적인 이유가 있는 경우에는 그에 관해 설명해드립니다.

개인정보에 관한 문의 접수 창구

주식회사 minitech 주부 본부
주소: 우) 460-0003
아이치현 나고야시 나카구 니시키 3초메 16번 27호
전화: 052-971-0087
접수 시간 월~토 9:00~18:00

수수료

1회 청구시마다 2,000엔(소비세 별도)

기타

공개 청구 등에 관한 접수 절차의 자세한 내용은 신청하실 때 안내해드립니다. 당사는 이상의 방침에 대하여 적절히 재검토하고 개정할 수 있습니다. 본 방침 및 변경 등의 정보는 당사 홈페이지에서 공표합니다.

(2011년 1월 6일 개정)