グループの賃貸住宅物件管理を行う株式会社ミニテック
Minitech corporation, which manages rental housing properties for the minimini Group.
그룹의 임대주택 물건을 관리하는 주식회사 minitech
スマートロックOPELO(オペロ)に関してお客様からよくあるご質問をまとめております。
We have compiled a list of frequently asked questions from customers regarding the OPELO smart lock.
下面汇总了关于OPELO智能锁的顾客常见问题。
디지털 도어록 OPELO(오펠로)에 관해 고객님이 자주 하는 질문을 정리했습니다.
エントランスのオートロックは有効期限を過ぎるとパスワードでは解錠できなくなります。
有効期限以降は、登録したICカードかスマートフォンでしか解錠することができません。
有効期限内に登録していない場合は、管理会社に依頼しエントランスオートロック解錠パスワードの再発行が必要です。
なお、エントランスオートロック解錠パスワードの再発行には、本人確認のため、契約者ご本人の身分証明書の提示が必要です。
管理会社の営業時間中にご来店ください。
※管理会社担当店の休業日及び営業時間外は、一切対応ができません。
The entrance auto-lock cannot be unlocked with the password after the expiration date.
After the expiration date, the door can only be unlocked using the registered IC card or smartphone.
If you have not registered within the validity period, please contact the management company to request reissuance of the entrance auto-lock unlock password.
Please note that the contract holder must present a valid ID for verification when requesting an entrance auto-lock unlock password reissue.
Please visit the management company during business hours.
*No support will be provided on the management company's holidays or outside of business hours.
密码过期后,入口的自动锁将无法用密码解锁。
超过有效期后,只能用关联的IC卡或智能手机解锁。
如果在有效期内未关联IC卡或智能手机,需要委托管理公司重新发行入口自动锁的解锁密码。
此外,重新发行入口自动锁的解锁密码需要出示签约人本人的身份证件用于身份确认。
请在管理公司的营业时间内前来办理。
※管理公司负责门店的店休日以及非营业时间一律无法应对。
공동현관 도어록은 유효기간이 지나면 비밀번호로 해제할 수 없게 됩니다.
유효기간 이후에는 등록하신 IC카드나 스마트폰으로만 해제할 수 있습니다.
유효기간 내에 등록하시지 않은 경우는 관리 회사에 신청하여 공동현관 도어록 해제 비밀번호를 재발행해야 합니다.
또한 공동현관 도어록 해제 비밀번호 재발행에는 본인 확인을 해야 하므로 계약자 본인의 신분증명서를 제시하셔야 합니다.
관리 회사의 영업 시간 중에 방문해주시기 바랍니다.
※관리 회사 담당점 휴일 및 영업 시간이 아닌 경우에는 일절 대응이 불가능합니다.
電話番号:0570-003760
(通話料:有料)
営業時間:年中無休 24 時間
※OPELOコールセンターでは、パスワードの発行は一切できません。
Phone number:0570-003760
(call charges apply)
Hours: 24/7/365
*The OPELO Call Center cannot issue passwords.
電話番号:0570-003760
(通話料:有料)
営業時間:年中無休 24 時間
※OPELOコールセンターでは、パスワードの発行は一切できません。
電話番号:0570-003760
(通話料:有料)
営業時間:年中無休 24 時間
※OPELOコールセンターでは、パスワードの発行は一切できません。